Két évszázada a magas minőség és kiválóság megtestesítője.
A feladat
A Ghraouichocolate.com egy olyan weboldal, ami a Közel-Kelet luxuscsokoládéjának egyik csúcs minőségű termékét képviseli. Ezzel összhangban a munkánk is prémium minőséget kellett, hogy képviseljen.
A felkérésben többek között a termékek általános, ám kifinomult megjelenítése, a weboldal többnyelvűsítése, és egyedi bővítmények PHP és Javascript alapú fejlesztése szerepelt. A blogszerű bejegyzések egyedi dizájn template-jeinek elkészítése, Luxus Ghraoui stílusú termékkatalógus WooCommerce és WordPress alapokon egyedi template programozással, parallax megoldások.
Parallax mozgás – Izgalmas megoldások a felületen
Az oldal görgetésével bizonyos elemek elasztikusak, így külön mozgási élményt nyújtanak a látogató számára. Az eredeti megoldás sebesség nem volt optimális, illetve ez a megoldás nem volt kompatibilis a legtöbb ismert böngészővel. Egy JavaScript library-t kellett teljesen újragondolva megírnunk. Erre meglévő modern böngészű alapú megoldások szolgáltak biztos kezdetet.
A kész megoldás a legtöbb eszközön, nagy mértékben javulást mutat, kellemes megjelenést biztosítva a weboldal felkeresésekor.

A számítógép processzorainak túlterhelése nélkül teljesíti az elvárásokat, modern eszközökkel kompatibilis alapon. Fimomhangolt megoldása megelégedést nyújtó élményt biztosít azok számára, akik egy luxus csokoládé márkanévvel azonosított webes felületet szeretnének meglátogatni.
A lábléc szerepe

A lábléc szerepe meghatározó. Segít a gyors navigációban, a legfontosabb információkat összefoglalja egy helyen. Ez a Ghraoui Luxuscsokoládé esetében sem lehetett másképpen. Egy meghatározó rész csinosított megjelenését kellett megoldani.
A testreszabott verzió előtt egy kevésbé gusztusosan megjelenő részt tartalmazott a webszájt. Ezt a megjelenítést kellett átgondolnunk, illetve dúsítanunk modern eszközökkel. Ebben szerepett kapot a bal oldali 1/3 részt foglaló .svg alapú Ghraoui logó megfelelő, modern, pixel pontos elhelyezése, amelynek minden eszközön középre igazított módon kellett feltűnnie, megjelennie.
A 2/3 részt foglaló jobb oldali részben pedig egy dinamikus menü foglalja el most már a helyét. Ez dinamikus, hiszen az új menüpontok létrehozásával megjelenik a láblécben az újonnan létrehozott menü, így frissített kinézet biztosítható minden esetben.
A felső része a láblécnak tartalmazza a közösségi média felületeken megjelenő tartalomhoz vezető utat, amely egy világszínvonalú luxusmárkanév kapcsolati lehetőségeit bővíti.
Hamarosan folytatjuk…